Gubiti je strasno

gubiti je strasno samo tako dugo dok se ne izgubi sve, jer gubiti malo donosi zalost i suze, i dok god mozemo na preostalom mjeriti velicinu izgubljenog tesko nam je, ali kada jednom izgubimo sve onda osjetimo lakocu za koju nemamo imena,
jer to je lakoca prevelikog bola. Lagan sam, lagan da poletim!
Sve izgubljeno je u mojoj svijesti, samo bez tezine i gorkosti zemaljskih stvari; ja imam opet sve sto izgubih, preobrazeno i uljepsano – u sjecanju. I jos: ja imam veliku slobodu onog koji nista nema i mir onog koji je prezalio i konacno se rastao.

Ivo Andric, Ex Ponto

4 responses to this post.

  1. Posted by Marija on Decembar 1, 2008 at 10:00 pm

    Prekrasno… Andrića treba čitati i slušatii “govor riječi”, te ponovno čitati i uživati u prekrasnoj rečenici koja prelazi u krajobraz “besputne” zemlje.

    Komentariši

  2. Posted by Milica on Juli 9, 2009 at 6:23 pm

    ovo mi je omiljeni citat….

    Komentariši

  3. Posted by NADICAGOCIC on Septembar 30, 2010 at 9:53 am

    da li je covek koji sve izgubi zaista slobodan covek

    Komentariši

  4. Posted by Viktoria on April 6, 2015 at 11:21 am

    Ovo je najveci covjek koji je ikada hodao Zemljom a mi ga ne cijenimo dovoljno……

    Komentariši

Komentariši

