U MAJSKOM JUTRU

Majsko jutro nevinoscu dise
Kao ciste djevojacke grudi
I prirodu iz dubokog sanka
Tiho njeznim cjelovima budi.
Na istoku osmjeh zore rujne
Po meko se oblacku razlijeva,
A pticica na grancici tankoj
Prvu pjesmu novom ljetu pjeva.
Ja je slusam u zelenom gaju —
U tom hramu Bozijeg Sveumjeca,
gledajuci pomladenu narav
Njeznim zarom mirisavog cvijeca.
Kao suza s poboznoga oka
Rosica se svjetluca po travi —
O, sva narav, boze Svemoguci,
Tebe ovdje u svom milju slavi!
Kad pogledam na cetiri strane,
Svud radovi blistaju se Tvoji;
Pred najmanjom travcicom i listom
Zanesen mi slabi razum stoji.
Jest, na svemu sto me ovdje kruzi
Savrsenstvo Tvoje mi se javlja,
U zuboru pticijega glasa
Slusam pjesmu Tvoga vjecnog slavlja.
Spominje Te jutarnji lahorak
I ta zora sto ozorjem plavi,
I rosica sto ko drobni biser
Prelijeva se po mekanoj travi.
Ti si velik! — Po zakonu Tvome
Cijela se vasiona krece,
Po Tvojoj se vjecnoj volji mijenja
Ljeto, Zima, bijeli dan i vece.
Ti si silan! — Kad u svom bijesu
Strasni vulkan kao pakao gori,
I kad grmi, i kad more buci,
O Tvojemu tad svesilju zbori.
O, u Tvojoj neizmjernoj slavi
I pjesmice njezne moje sume,
Dobri Boze, vjecita Istino,
Vjecna pravdo i vjecni Razume!
Pa u gaju Tvog umijeca hramu,
Dok Ti gledam savrsena djela,
Okupana u molitvi cistoj
Mlada dusa prhnut bi mi htjela
Pred prijestolom svemilosti tvoje
Da se vjecno Tvom jedinstvu klanja.–
Slava Tebi, beskonacno Bice,
Stvoritelju moga zivovanja!

Musa Cazim Catic

Komentariši

