Elegija

Zasto se meni javljas tajno
Kada mi dusa tiho sniva?
I zasto tvoje oko sjajno
Golemu tugu i jad skriva?
Zasto me kroz noc stanes zvati,
I sta ti jadno srce iste?
Ta ja ti nemam nista dati,
O, ja sam pusto pepeliste.
Sve sto sam imo ja sam dao,
Nevjerno hladna ljubavi moje, –
Sve sto sam svojim blagom zvao:
Mladost i oganj duse svoje.
Pa zasto meni stupas snova,
sta trazis ovdje u mrtvaca?
Hladna je, hladna ruka ova
sto nekad na te ruze baca.
Pusti me! Pusti i ne mori!
Nek sam ovako trajem dane,
Sve dok mi srce ne izgori,
Sve dok mi dusa ne izda'ne.

One response to this post.

  1. Posted by NADICAGOCIC on Septembar 30, 2010 at 8:20 am

    bolno saznanje da ovakvih pesnika i ovakvih dubokoumnih stihova ima sve redje. da li su ono bili ovozemaljski, da li smo svi mi izgubili osećanja i postali roboti pa nam dusa vise ne ume da iskaye ono sto oseca

    Komentariši

Komentariši

